הכוונה וליווי- שאלות נפוצות
-
אין לי הבנה בכלל ברכבים, איך אפשר לעשות את זה?
תשובה: אין שום בעיה, אנחנו כאן בשבילך! תרים טלפון.... השאר כבר עלנו.
-
אני בעצמי מכונאי, ותמיד קניתי רכבים לבד. מה אתם יכולים לתרום לי?
תשובה: מצוין, בוא נעשה את זה ביחד... הרבה זמן יקר בוודאות נחסוך לך!
-
האם אפשר להצטרף לבדיקות?
תשובה: בשמחה, אנחנו תמיד שמחים למעורבות של הלקוח בבדיקה ובעסקה.
-
האם אפשר להציע רכבים לבדיקה? (של משפחה, חברים... )
תשובה: בהחלט כן.
-
מה קורה אם אני לא קונה רכב בסוף?
תשובה: שכר הטרחה שלנו מורכב מסכום בסיס וסכום משתנה. אזי במקרה כזה, תשלם רק את שכר הבסיס.
-
אם יש לי שיגעונות מיוחדים, אני רוצה רק רכב אדום עם גלגלי מגנזיום. זה אפשרי?
תשובה: כל אחד והטעם שלו, אנחנו מתחייבים לעשות את כל ההשתדלות עבורך. ייקח זמן... בסוף נמצא!
-
האם תוכלו למכור את הרכב שלי?
תשובה: ממש לא! בקארמה לא עוסקים במכירה כלל. אנחנו שומרים על זהות מוחלטת עם הרוכשים שאנו מייצגים ולכן אנו גם חתומים בהסכם ומתחייבים ללקוחות שלנו שלא נהיה ח"ו בניגוד עניינים איתם.
-
מה קורה אם בסוף לא מצאתם את הרכב שאני רוצה?
תשובה: עדיין לא קרה, במידה והגענו למבוי סתום ניפרד כידידים.
-
האם לכל הרכבים שבאים בחשבון אתם עורכים בדיקות?
תשובה: כל רכב שימצא מתאים לדרישות הראשוניות יעבור בדיקה ומו"מ ראשוני ובהתאם נתקדם הלאה...
-
האם יש הגבלה למספר הרכבים שתבדקו עבורי?
תשובה: לא, אנחנו לא מגבילים את מספר הבדיקות מתוך הבנה שזהו תהליך ....
-
איזה אחריות אקבל לתקינות הרכב ?
תשובה: במידה ומעוניינים באחריות, אנו נכניס את הרכב לבדיקה נוספת במכון מורשה ונפענח את הדו"ח במשותף, את האחריות יספק המכון המורשה שאליו נלך.
-
מה יקרה אם תמצאו רכב שלא מוצא חן עבורי?
תשובה: נמשיך לחפש עד שתרגיש את ה"קליק" גם תחושתית וגם תקציבית.
-
איפה אתם עורכים את הבדיקות של הרכבים? בחניה? במוסך?
תשובה: זה מאוד תלוי, בדר"כ בשטח/ בבית המוכר. במידה ויש צורך אנו נעזר בליפט של מוסך מקומי.
-
האם אתם מגבילים במספר הרכבים שאתם בודקים ללקוח?
תשובה: לא, אנחנו לא מגבילים את מספר הבדיקות מתוך הבנה שזהו תהליך ....
-
האם אני רשאי לקחת רכב שאתם מצאתם לבדיקה במוסך שלי? ללא קשר אליכם?
תשובה: וודאי שכן, אנחנו אף נשמח לקבל עוד פידבק!
-
מתי אני משלם? סוף התהליך, אמצע? ...
תשובה: התשלום מתבצע עם העברת הבעלות על הרכב החדש.
-
האם השירות נחשב כהוצאה מוכרת?
תשובה: ודאי, בסיום התהליך מקבלים קבלה בגין הייעוץ והליווי כחלק מהוצאות הרכישה.