הכוונה וליווי- שאלות נפוצות
  • אין לי הבנה בכלל ברכבים, איך אפשר לעשות את זה?
    תשובה: אין שום בעיה, אנחנו כאן בשבילך! תרים טלפון.... השאר כבר עלנו. 

  • אני בעצמי מכונאי, ותמיד קניתי רכבים לבד. מה אתם יכולים לתרום לי?
    תשובה: מצוין, בוא נעשה את זה ביחד... הרבה זמן יקר בוודאות נחסוך לך!

  • האם אפשר להצטרף לבדיקות?
    תשובה: בשמחה, אנחנו תמיד שמחים למעורבות של הלקוח בבדיקה ובעסקה.

  • האם אפשר להציע רכבים לבדיקה? (של משפחה, חברים... )
    תשובה: בהחלט כן.

  • מה קורה אם אני לא קונה רכב בסוף?
    תשובה: שכר הטרחה שלנו מורכב מסכום בסיס וסכום משתנה. אזי במקרה כזה, תשלם רק את שכר הבסיס.

  • אם יש לי שיגעונות מיוחדים, אני רוצה רק רכב אדום עם גלגלי מגנזיום. זה אפשרי?  
    תשובה: כל אחד והטעם שלו, אנחנו מתחייבים לעשות את כל ההשתדלות עבורך. ייקח זמן... בסוף נמצא!

  • ​  האם תוכלו למכור את הרכב שלי?
    תשובה: ממש לא! בקארמה לא עוסקים במכירה כלל. אנחנו שומרים על זהות מוחלטת עם הרוכשים שאנו מייצגים ולכן אנו גם חתומים בהסכם ומתחייבים ללקוחות שלנו שלא נהיה ח"ו בניגוד עניינים איתם.

  • מה קורה אם בסוף לא מצאתם את הרכב שאני רוצה?
     תשובה: עדיין לא קרה, במידה והגענו למבוי סתום ניפרד כידידים. 

  • האם לכל הרכבים שבאים בחשבון אתם עורכים בדיקות?
    תשובה: כל רכב שימצא מתאים לדרישות הראשוניות יעבור בדיקה ומו"מ ראשוני ובהתאם נתקדם הלאה...

  • האם יש הגבלה למספר הרכבים שתבדקו עבורי?
    תשובה: לא, אנחנו לא מגבילים את מספר הבדיקות מתוך הבנה שזהו תהליך ....

  • איזה אחריות אקבל לתקינות הרכב ?
    תשובה: במידה ומעוניינים  באחריות, אנו נכניס את הרכב לבדיקה נוספת במכון מורשה ונפענח את הדו"ח במשותף, את האחריות יספק המכון המורשה שאליו נלך.

  • מה יקרה אם תמצאו רכב שלא מוצא חן עבורי?
     תשובה: נמשיך לחפש עד שתרגיש את ה"קליק" גם תחושתית וגם תקציבית.

  • איפה אתם עורכים את הבדיקות של הרכבים? בחניה? במוסך?
    תשובה: זה מאוד תלוי, בדר"כ בשטח/ בבית המוכר. במידה ויש צורך אנו נעזר בליפט  של מוסך מקומי.

  •  האם אתם מגבילים במספר הרכבים שאתם בודקים ללקוח?  
    תשובה: לא, אנחנו לא מגבילים את מספר הבדיקות מתוך הבנה שזהו תהליך ....

  • האם אני רשאי לקחת רכב שאתם מצאתם לבדיקה במוסך שלי? ללא קשר אליכם?  
    תשובה: וודאי שכן, אנחנו אף נשמח לקבל עוד פידבק!

  • מתי אני משלם? סוף התהליך, אמצע? ...  
    תשובה: התשלום מתבצע עם העברת הבעלות על הרכב החדש.

  • האם השירות נחשב כהוצאה מוכרת?
     
    תשובה: ודאי, בסיום התהליך מקבלים קבלה בגין הייעוץ והליווי כחלק מהוצאות הרכישה. ​

מהיא קאר-מה? 

המלצת דב יוסליס 

רכב פרטי מרופא... 

המלצת  יקי.ב

השירות של קאר-מה